luni, 26 martie 2012

Grădina din casă


Astăzi fac recensământul...celor ieşite, celor pierdute şi celor înflorite.

Zilele acestea am fost atât de ocupată cu grădina, cu pomii, cu grătarul :)) încât am udat repede, fără să mă uit dacă chiar au nevoie de apă şi am cam omorât nişte răsaduri  :( off, câte sacrificii pentru o bucată de carne suculentă, bine condimentată.
Ardei iute de acest gen


plantaţi pe 25 februarie.
Sunt în regulă, mari, sănătoşi.

Castraveţi Cornichon, plantaţi pe 14 martie

Garofiţe

Gazania

Gherghine

Roşii cherry, pus seminţele în pământ pe 25 februarie, acum sunt înflorite





Thunbergia, plantate pe 24 februarie


Am un clematis rămas în ghiveci de pe vremea când locuiam la bloc...surpriza mare zilele trecute când mă gandeam să-l trimit la spa în grădină a fost asta



Am cumpărat răsad de surfinia acum ceva timp.
Acum...









Regina balului este însă

mi-a zăpăcit vecinii

La geamul din dormitor mă aşteaptă muşcate zonale, cumpărate acum 2 săptămâni şi un cimbrişor






 Şi acum să vorbim despre pierderi
Am pierdut răsadul de broccoli şi de gulii
Ţelina se dezvoltă in stilul tiptil şi pâş-pâş

Bineînţeles că am cumpărat iar seminţe...pfiu, deja soţul are spasme când aude de mers doar 'să mă uit, serios '



4 comentarii:

  1. Am vazut si Carciumarese cumva intr-un ghiveci? Deci ai avut si o sa mai ai multa treaba...La capitolul condimente, suntem si noi in top, la legume, doar vreo 2...dar la flori...mi-am completat gradina, mi-am pus pana si musetel pentru un aer de copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Când o sa termin de aranjat grădiniţa, o sa-i fac poze detaliate. Acum încă mă lupt cu lutul :))
    Referitor la legume încă nu am ajuns să aranjez grădina de legume. Mă cam ia cu călduri când mă gândesc cât mai este de muncă.
    Muşeţel am plantat şi eu anul trecut într-un colţ. Nu a avut viaţă, căci muncitorii au pus nisip şi pietriş peste el :(
    Eu nu ştiu cum reuşeşti tu cu cea mică să plantezi ceva. Al meu pui vine în urma mea şi le scoate, să le miroasă :))
    Aştept o postare cu gradiniţa voastră şi cu haioasa căţeluşă :) Asta aşa, ca o mică leapşa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi initial am vrut o gradina de flori micuta, dupa care am pus si niste leustean, a urmat patrunjelul, anul asta niste fasole, avem si capsuni...menta, musetel, e un amestec...ca sa le ferim de fi'mea am pus un gardulet. Dar mai am flori neprotejate prin curte si anul trecut mi-a rupt stanjeneii si a atentat si la lalele. Anul asta e mai mult pe la mama asa ca-si face de cap la ea in curte...ca altfel, imi distrugea ghioceii pana acum. Si catelusa sta legata pt ca a ros butucii de vie si a mancat si din pin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi noi am cumpărat nişte lemn să facem un gărduleţ, că e jale cu cel mic. Ieri trăgea de mama focului de un nectarin plantat. Zicea că nu e drept :))
    Eşti norocoasă că ai cu cine să o laşi. Îmi inchipui că e tare greu cu doi copilaşi in casă.

    RăspundețiȘtergere