sâmbătă, 19 mai 2012

Domestice


Cum în familia mea, eu sunt singura care consumă ciorbă, restul preferând de departe supa în toate formele ei, ieri am trecut la represalii.

Le-am făcut ciorbă, cu de toate, multe multe. Şi salată şi spanac proaspăt culese din grădină.

Copilul a preferat “orezul adevărat” cu friptură.

Are 2 preferinţe în materie de mâncare: nici o masă fără mămăligă, nici o săptămână fără pilaf, căruia îi zice orez adevărat, că e alb şi nu are legume în el. Hmmm...

Iar soţul a zis, că dacă i-am pus copilului, să-i pun şi lui, să nu fac discriminare.

Seara m-au vrăjit, soţul a fost plecat şi a mâncat în oraş, iar copchilul a vrut cereale.

Astăzi le servesc dimineaţă, prânz şi seară ciorbă.

Mă uit la vremea asta, e setată pe două moduri în ultimul timp: ori e soare şi arde tot, ori plouă într-una şi rade tot. 
Raiul buruienilor, ce mai. 
O sa fie o provocare să mai găsesc plantele printre buruieni

Greu de mulţumit mai sunt... 




2 comentarii:

  1. Buna Angelikue !
    Sa-ti dau o idee, poate reusesti sa-ti convingi barbatii sa consume mai multe legume - supa crema cu crutoane prajite in ulei de masline. Baietii mai sint si ei mofturosi la ciorbe, dar supele crema la ling din farfurie. Si asa pot ascunde in meniu chestii mai ciudate - broccoli, conopida si praz. Spanacul merge la macaroane sau la placinta :)
    O zi frumoasa si salutari din Grecia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee.
    Eu fac multe supe, inclusiv cele crema, unde, ai dreptate, ascund multe legume.
    Numai ca sunt trista ca nu vor ciorba, eu fiind "ciorbareasa" din fire.
    De cele mai multe ori renunt sa mai fac ciorba doar pentru mine si ajung sa mananc supa...mancare de regim din punctul meu de vedere, raiul pe pamant din al lor
    Daca nu ar ploua, m-as duce sa termin de cules spanacul. Deja imi ploua in gura la gandul unui spanac cu oua.
    O zi frumoasa si insorita!

    RăspundețiȘtergere