joi, 21 iunie 2012

Grădina pe 21 iunie

Căldură mare, mon cher!
După perioada ploioasă, acum e invazie de buruieni şi ţânţari.
Suntem ciuruiţi efectiv, deşi ne-am dat cu tot soiul de spray-uri şi creme împotriva ţânţarilor. Ne simţim exact ca în bancul cu rechinii, nu scăpăm de ei, dar ne muşcă mai cu scârbă 
Deocamdată plantele nu suferă din cauza arşiţei, se pare chiar că perioada asta le prieşte






Am dat cu zeamă bordeleză ardeii şi roşiile. 
Aş fi preferat să nu dau, dar am observat la vecini manifestări ale manei.










Iar la categoria floricele:





















Am început să strângem gălbenele şi muşeţel, să le punem la uscat.
Leuşteanul este deja uscat, la fel şi menta.


Ieri ne-a vizitat o rădaşcă. Am găsit-o pe terasă. Citeam că este pe lista gândăceilor protejaţi

Acum câteva zile, am găsit şi un gândac rinocer. 
Păcat că nu am avut aparatul lângă mine.
Culmea, mă aşteptam să am o reacţie mai explozivă, să-i zicem.
Când colo, am descoperit că în prezenţa acestor vietăţi, nu am nici pe departe reacţia de "Tarzan în junglă", aşa cum mă manifestam atunci când vedeam scârboşeniile de gândaci de bucătărie. 
Ce-i drept, nu i-am mai văzut la culoare de vreo 2 ani. 
Nu-i problemă, nu le duc deloc dorul.



Acum îmi fac curaj să mă duc să mă lupt cu buruienile



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu