sâmbătă, 29 septembrie 2012

Chec economic

 


Reteta preluata de aici http://www.laurasava.ro/2007/03/22/chec-simplu-economic/
Eu am dublat-o si am adaugat nuci, stafide si mango
Va rog sa tineti minte ca faina difera, deci mare atentie atunci cand puneti faina in compozitie, sa nu umpleti canile cu faina pana la refuz, exact cum spunea si Laura:


"P.S. Vreau sa va atrag atentia asupra unui lucru, aparent banal, dar de mare insemnatate in reusita acestui minunat chec: faina difera foarte mult, de la tara la tara, de la un producator la altul, fiind dupa caz mai umeda sau mai uscata, asa ca va sfatuiesc sa nu umpleti canile pana la refuz (doar pe trei sferturi) atunci cand il preparati, ci sa adaugati atata faina cat sa obtineti un aluat de consistenta unei smantani mai groase."

Las imaginile sa vorbeasca:












Le-am pus in cuptorul preincalzit la 180°C, pentru 40-45 de minute, pana trec testul cu scobitoarea






2 comentarii:

  1. Arata fantastic ! Cam asa fac si eu checurile cu ulei, uneori pun si suc de portocale amestecat cu lapte, asa am invatat de la soacra-mea. Si ideea cu fructele proaspete tre'sa o incerc, de obicei pun doar fructe uscate. Cel mic a gustat prima felie ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mic nu prea se opreste din gustat
      Daca mai asociem si o ciocolata, deja este paradis :)))

      Ștergere