sâmbătă, 8 septembrie 2012

Compot asortat

Pentru acest compot eu am folosit struguri fara samburi, pere, nectarine, mere, apa, zahar, lamaie, vanilie si borcane spalate bine si sterilizate in cuptor
Am spalat fructele bine.

Am curatat de coaja perele si merele, le-am pus intr-un vas cu apa rece si cu sucul a jumatate de lamaie, sa nu se oxideze, iar dupa ce am terminat, am inceput sa asez in borcane.

Am umplut unul din borcane cu apa (dupa ce am pus fructele), am masurat apa rezultata si am inmultit-o cu numarul de borcane.
In apa rezultata am pus zahar, 2-3 linguri mari per borcan, sucul de la jumatate de lamaie si vanilie si l-am pus pe foc. E de preferat ca sucul sa fie cat mai dulce.
Nu aruncati cojile de la fructe. 
Cu ele se poate face o minunatie de peltea.

Se pune siropul in borcane, avand grija sa nu spargeti borcanele, folositi lama unui cutit sub borcan.
Se capacesc si se pun in tava de la cuptor, se pune apa in tava si se sterilizeaza.







2 comentarii:

  1. Cred va fi o nebunie!!!!!
    Compotul de struguri este preferatul nostru la iarna, dar combinat nu am facut niciodata.
    Am sa incerc si eu sigur:))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima data cand fac combinat :)
      Sunt sigura ca nu am sa rezist si am sa gust dintr-unul :))
      Nu cred ca vor apuca sa vada vreun fulg de nea

      Ștergere