sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Din seria concertelor

Sunt atat de incantata...nici nu-mi incap in piele :)))
Dupa concertul celor de la Il Divo, urmeaza diseara HAVASI

De-abia astept
Maine va spun cum a fost



LATER EDIT
Am fost. 
A fost un concert extraordinar. 
Multa pasiune si culoare.
Am fost impreuna cu o draga prietena, pe care o vad foarte rar. 

Sala a fost plina, iar Havasi a rasplatit publicul cu un concert minunat.
Recunosc ca mi-a placut la nebunie partea din spectacol dedicata duelului dintre pian si tobe, un duel realizat de Havasi si Endi
 Ropote de aplauze l-au determinat pe Havasi sa revina de 3 ori pe scena la final, pentru bisuri

Singurul inconvenient a fost pozitionarea unui meloman indragostit foarte inalt in fata mea, ce vroia sa se asigure ca iubita lui apreciaza aceleasi acorduri, fix din 2 in 2 minute.
Drept urmare, figura lui imi apare in toate inregistrarile...damn





2 comentarii:

  1. Asta-i privilegiul de a locui aproape de capitala :) Eu fac aproape patru ore cu masina, ca sa merg la Atena la un spectacol ... cel mult de doua ori pe an. Dar e bine si-asa, iesirea se transforma intr-o excursie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand nu mai locuiesc in oras, am inceput sa-i redescopar partile lui bune.
      Nu ne mai streseaza traficul, praful, aglomeratia, mizeria...luam numai ce este bun din ceea ce ofera orasul.
      Pentru noi, mutarea a facut minuni. Nu ne-a instrainat, ba ne-a facut sa descoperim si sa redescoperim

      Ștergere