marți, 20 noiembrie 2012

Interzis celor ce tin post :)





Duminica, Andreea a postat urmatoarea reteta: http://dingradinaluiardei.ro/pui-la-cuptor-cu-rosii-cherry-busuioc-si-ardei-iute/
Nu are rost sa va povestesc de rascoala simturilor mele, de privirea hipnotizata...
Astazi nu am mai rezistat si am prestat.
Eu nu am mai avut rosii cherry proaspete. 
Le-am folosit pe cele puse la borcan http://cuangelikue.blogspot.ro/2012/09/rosii-cherry-la-borcan.html si nu am regretat nici un minut.
Apropo de rosiile cherry la borcan, au iesit dementiale.

La anu' dublez numarul borcanelor.

Asa, acum revenind la oile...pardon, puii nostri
Am adunat ingredientele necesare, 
 am pus sare, piper,ulei, usturoi zdrobit peste pui
 si ardeiul, care astazi nu a fost iute :(
 Am adaugat o conserva de rosii cherry,
 cateva felii de rosie proaspata si busuioc proaspat.

 Am bagat tigaia in cuptorul preincalzit la 180°C, pentru 1 ora si 30 de minute aproximativ. 

Ce nu am folosit eu din reteta a fost ardeiul iute.
Nici copilasul, nici sotul nu mananca iute.

Pentru mine, am folosit un pic de sos cumparat acum cateva zile, cu care am pensulat gentil puiul, cat sa-l gadil un pic





6 comentarii:

  1. hai ca-mi pusesi capac :)! si asa ma rascolise Ardeiuta cu reteta ei, acu si tu.
    diseara stiu ce gatesc, ca nu se mai poate, au inceput sa-mi curga rauri-rauri :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am pui din ala bun. Daca gasesc ceva fraged, incerc sigur :) Arata nemaipomenit conserva de rosii cherry !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca, este foarte bun
      Conserva e foarte gustoasa, are gustul acela dulce intens al rosiilor de vara. Imi pare rau ca nu am facut mai multe

      Ștergere
  3. Cum ti-am spus si la mine, ma bucur ca ai incercat, si mai ales ca ti-a placut. Rosiile tale arata foarte bine, asa cum a observat si Dani. Ne-ai dezvaluit reteta? Ca parca ale tale arata mai bine ca ale mele. PS O asteptam acum si pe Iuliana - foarte haios comentariul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am scris in postare unde gasesti reteta.
      http://cuangelikue.blogspot.ro/2012/09/rosii-cherry-la-borcan.html
      Este preluata de la Vasi :)
      La anu' o sa pun si eu rosii cherry galbene. Arata foarte bine combinatia

      Ștergere