sâmbătă, 17 noiembrie 2012

La "pestera cu sare"



Am plecat de acasa, in aceasta dimineata, acompaniati de o ceata laptoasa.

Ne-am indreptat somnorosi spre autostrada A3...
Ne-am incercat norocul cu intrarea din Moara Vlasiei. Norocul ne-a parasit brusc, cand am ajuns la aceasta intrare. Acelasi semn de acces interzis, de cand era in constructie. Nu inteleg de ce, daca intrarea este gata si autostrada functionala.
In fine...
Ne-am suparat si am luat-o pe DN
Drumul pana la Slanic Prahova a fost lejer, peisajele de toamna tarzie, frigul intepator
Coada nu foarte mare, stres pana am gasit o toaleta, pe principiul "Doamna, va puteti duce la toaleta, daca cumparati ceva!" WTF??? Am cumparat, cum nu, ca altfel faceam implozie.
O fi si asta vreo metoda de evitare a falimentului
Eu consider ca nivelul nostru de civilizatie se poate masura lejer, prin numarul de toalete functionale si curate

Ne-am incurajat reciproc, stiind ca vine partea cea mai grea, parcurgerea celor 208 m cu liftul .
Inutil de spus ca am facut febra musculara, m-am crispat, m-am blocat, am numarat gropile, gâlmele, virajele, hopurile liftului...
Ce mare a fost bucuria cand am parasit liftul.

Salina o mai vizitasem acum 10 ani. 
De atunci, nu foarte mari schimbari. Doar metode noi de petrecere a timpului gen teren de fotbal, baschet, biliard, biciclete, loc special pentru prichindei, unde fi-miu si-a petrecut timpul super incantat, iar eu, recunosc, am fost multumita ca a stat mai bine de 3 ore la aerosoli. 



De remarcat prezenta televizoarelor, in caz ca sunt impatimiti ai sporturilor statice, gen aruncatul cu privirea.
In ultima ora de stat in salina, ne-am plimbat, ne-am minunat, ne-am alergat, am ras, am dat dezaprobator din cap cand ne-am intalnit cu mitocanul mioritic, ne-am sigilat nările, când ne-a trăznit un miros (noi il numim mirosul statuilor)...
Revenirea la suprafata s-a facut cu acelasi lift horror.
Si gata, caci vorba multa strica, mai bine ne uitam la poze

























2 comentarii:

  1. Parca am vizitat o salina in copilarie, dar nu-mi amintesc mare lucru, doar ca purtam haine groase :) Impresionante pozele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost mai cald in salina decat afara.
      Am avut oaresce emotii cu pozele ca nu ies ok, din cauza iluminarii

      Ștergere