miercuri, 14 noiembrie 2012

La revedere, toamna!


Ai fost blanda cu noi in acest an.



Ne-ai oferit multe zile calduroase.
Recoltele au fost pe masura, dulci, frumoase.


Ne-ai dat un ragaz, sa ne obisnuim cu pierderea verii, iar acum...
Nu stiu cum sa-mi iau ramas bun de la tine, nu stiu ce sa fac sa te imbunez, sa mai stai. 

Sa alungi iarna rea si geroasa, sa o transformi intr-o minivacanta de o saptamana, cat dureaza Craciunul.

Sincer iti spun ca imi este frica de coltii iernii, de dat la lopata in van, de nameti cat casa, de gheata, de frigul ce nu-ti iese din oase nicicum, de zile fara soare, bunul soare


Mai stai, draga toamna, de ce te grabesti?
 

 

  


 


 


 




12 comentarii:

  1. Frumoooos! Dar eu nu cred ca toamna se grabeste, eu cred ca iarna-i grabita si o alunga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce atata graba?
      Nu are treaba in alta parte?
      Ma uitam la stiri si am vazut ca in Pasul Tihuta isi face simtita prezenta...hmmm

      Ștergere
  2. Eu m-am apucat sa imi refac straturile inaltate, le-am umplut cu frunze uscate si resturi de plante tocate maruntel. Nici eu nu vreau sa plece, mai am salata verde mix si rucola puse in lada cu pamant si care mai au nevoie de soare si tufanici care vor sa infloreasca de acum incolo. Deci si eu o rog frumos sa nu plece:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma intriga rucola. Am incercat o data, dar mi s-a parut foarte amara, cu gust ciudat, de nedescris...
      Oare numai eu nu suport rucola?
      Pe acelasi principiu al limbii defecte, mie si rozmarinul mi se pare ca are gust de mucegai.

      Ștergere
    2. Rucola mea are gust de aluna "))
      Pup!

      Ștergere
    3. Rucola ta este smechera.
      Tot vin eu pe la tine intr-o zi. O sa dau iama in rucola ta :))
      Te pup

      Ștergere
  3. Dar daca nu ar fi iarna nu cred am aprecia atat de mult primavara. Deci, las-o si pe ea sa vina, ca nu este chiar atat de rea: iarna poti sa stai in casa, la caldura, cu o ceasca de ceai (sau vin) fierbinte, sa citesti in tihna o carte, sa astepti colindatorii, sa te bucuri de caldura casei atunci cand vii de afara, apoi sarbatorile, bucuria florilor de gheata, apoi a primilor ghiocei...PS Nu suport rucola! Mi se pare gretoasa, ca si cum are ulei in ea. Dar rozmarinul in mancare imi place.
    O iarna asa cum iti doresti iti doresc sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o las sa vina, cum nu.
      Maxim 1 saptamana, fara deraieri gen viscole, nameti de 2 m, curent oprit zile-n sir, drumuri inchise.
      Iarna copilariei mele era mult mai amuzanta. Era exact cum povestesti tu :)

      Ștergere
  4. Eu as avea nevoie de ajutoare la mutat trandafirii si la plantat bulbii, si la mine garantat nu-ngheata :) Ce zici ?
    Mie-mi place rucola, dar numai frageda si in cantitate rezonabila. Exista multe soiuri, nici nu mi-au iesit de doua ori la fel in gradina, ca semintele erau din locuri diferite. Chiar azi am gustat o salata verde cu laptuci, rucola, nuci prajite si sos vinegret cu miere. Le-a placut si celor mici :)
    O iarna scurta, asa cum ti-o doresti !

    RăspundețiȘtergere