luni, 17 iunie 2013

A venit

vara si se simte

Ieri a fost o caldura nenica...
Nu am mai scris in ultima vreme, aveti dreptate si imi fac plecaciuni in fata domniilor voastre, rugandu-va sa-mi iertati "impertinenta" :))), da' nu am avut timp
Si nici in aceasta saptamana nu prea o sa pot, ca sunt cu casa ravasita, cica zugravim.
Trecand peste detalii nesemnificative, ieri am fost la Festivalul Vlasiei, unde am halit mici si am baut bere, am dansat si am tipat, am vazut capturi mari, serioase si ne-am simtit bine









Nu v-am uitat, va citesc, numai ca nu mai apuc sa va si las un semn :)

6 comentarii:

  1. Foarte făinuț. Bine că vă mai și destindeți, mai încărcați, colo, o baterie, ceva. Noi abia așteptăm concediul, că suntem cam leșinați. De patru ani nu avem parte de divertisment decât în porții liliputane, bașca rare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi asteptam concediul, in fix aceeasi forma de lesin :)))

      Ștergere
  2. Ma bucur ca sunteti bine, imi faceam griji, ca nu prea activai pe blog,spor la zugravit, la gradinarit, sanatate si pupici. Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Silvia
      E un tambalau de nedescris :)
      Suntem bine, ne-am ales sa ne "desfasuram" fix in timpul caniculei :)))

      Ștergere
  3. Spor sa ai in toate! De zugravit ma apuc si eu peste vreo 2 saptamani:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa urasc stadiul de toate pe dos :)))
      De abia astept sa scap
      Spor si tie :)

      Ștergere