vineri, 7 iunie 2013

Pentru cei

ce asteapta weekendul cu frenezie, ce vor sa se destinda si sa uite de toate relele,
VA ROG NU CITITI ACEASTA POSTARE!

De doi ani si mai bine, dupa multe incercari ale vietii ce si-au lasat amprenta in sufletul si trupul meu...ei bine, de vreo doi ani "ma lupt" cu noduli diversi, pozitionati strategic in zone sensibile.
Ei bine, ei (fapturi cuminti) mi-au tras un serios semnal de alarma ca viata mea si drumul meu prin ea nu este cel corect. Lor trebuie sa le multumesc pentru ca m-au smuls dintr-o existenta oarecum fara sens si m-au facut sa cercetez, sa caut si sa incerc sa gasesc calea corecta pentru mine, pentru sufletul meu.
Astazi a fost una din zilele dedicate verificarilor de rutina...stiti cum este senzatia de neliniste, de frica, de spaima in fata necunoscutului, de mii de intrebari si tot atatea scenarii, de nopti de neliniste, de secundele ce se transforma in ore in fata cabinetului, de vanarea oricarui gest al doctorului, atunci cand face ecografia...
Pentru mine mutatul la tara, oarecum departe de oras, de reintoarcea la natura si la alimentatia oarecum apropiata de natura mi-au facut bine.
Va povesteam mai demult cum eu am inceput sa beau sucuri naturale, cat mai multe.
Ei bine...astazi am primit confirmarea ca ma aflu pe drumul cel bun.

Tot astazi am primit o valoroasa lectie de viata: ma scaldam intr-o semidepresie, eram imbufnata si suparata ca nu toate sunt bine cu mine, ca si ca...
Inaintea mea, la doamna doctor a fost o pacienta de 35 de ani, insarcinata in luna a 8-a, ce a simtit dimineata un nodul suspect si a venit repede sa vada despre ce e vorba.
Cred ca va inchipuiti ce fel de nodul este si fara sa va spun si eu. 
Partea proasta (daca mai poti numi o parte proasta) este ca "a cuprins" si axila...
Doamna doctor mai avea un pic si plangea...

Viata este minunata, fiecare clipa alaturi de cei dragi este fenomenala, viata este un dar scump!
Imi venea sa imbratisez pe toata lumea, sa spun tuturor sa traiasca, sa respire, sa zambeasca...pentru ca se poate si mai rau, MULT MAI RAU!

Dragilor, traiti fiecare secunda, bucurati-va in fiece moment!
Viata este imprevizibila!


22 de comentarii:

  1. Am citit si subscriu. Trebuie sa ne bucuram de ce avem, de fiecare moment, de fiecare strop de culoare, de dulce si sarat, de acru si amar, de tot ce ne insoteste in calatoria noastra ... imprevizibilul e undeva acolo, dincolo de prag ... mereu ...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a marcat, m-a frapat si m-a inspaimantat.
      Pentru o familie, cel mai negru si urat cosmar s-a dezlantuit

      Ștergere

  2. Din păcate vremurile nu ne ajută și poate nu-i lasă nici pe cei care ar vrea să ne ajute s-o facă, este nevoie de multă străduință pentru a ne smulge din vâltoare dar ne stă în putere.

    Cât despre pacienta invocată... nepătrunse sunt căile Domnului și uneori medicii se mai grăbesc să dea verdicte. Să fie o greșeală!

    Oricum, puterea gândului este fantastică, adică te poți îmbolnăvi de-a binelea doar gândindu-te și uneori te poți vindeca la fel.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa fie o greseala
      Mi-am adus aminte de un caz al unui baietel bolnav de leucemie ce juca un joc pe calculator si isi inchipuia ca ala este cancerul si el se lupta cu el. Din documentar reiesea ca ajuta mult, foarte mult.

      Ștergere
  3. Simona ma bucur nespus pentru tine si pentru familia ta, pentru ceilalti poate mai sunt sanse niciodata nu se stie!
    Eu ma bucur de orice lucru marunt pentru ca am trecut printr-o coma profunda si stiu ca ce ai azi ,maine poti sa pierzi si spun tuturor sa se bucure de ziua de AZI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, Brandusa.
      Wow, prin ce ai trecut si ai supravietuit.
      Esti o invingatoare!
      In cazul meu, sperietura a fost mare. E bine si asa, te readuce pe drumul bun, te determina sa reevaluezi, sa sintetizezi si sa corectezi :)

      Ștergere
  4. Păcat de biata fată. Sper că i-ai dat ceva sfaturi despre ce și cum ai făcut tu ca să fie bine. (Max Gerson?). Mă bucură mult că ți-ai luat o piatră de pe inimă în ce privește sănătatea ta. Felicitări. Mergi mai departe și lasă tristețea în urmă. În definitiv, nici cazul cel de spaimă relatat nu e musai fără speranțe, boala se poate totuși trata, zic din ce în ce mai mulți. Încă o dată, mă bucur pentru tine și ai tăi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este vorba de terapia Gerson
      As fi vrut sa-i povestesc, dar nu mi-am permis sa ma apropii si sa o intimidez vorbindu-i despre ceva ce inca este greu de digerat de multa lume.
      In cazul meu a mers (dar erau benigni)...nu stiu insa ce-as fi facut daca eram in locul ei

      Ștergere
  5. Of, Simona...Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria :)
      Sunt bine, e totul bine, iar ce nu e, sigur o sa fie!

      Ștergere
  6. Bine ca esti bine, iar la parerea Ilincai subscriu, medicii uneori se grabesc sa dea verdicte, iar puterea gandului e imensa si poate face minuni. Ma bucur pentru tine ca ai gasit o cale buna pentru a-ti rezolva problemele. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :)
      Da, asa este, uneori se grabesc. Am trait si eu experienta cu sotul.
      Te pup :)

      Ștergere
  7. Oricat de implacabil ar fi un verdict eu cred in minuni!Le-am trait pe pielea mea si stiu cat e de important sa fii increzator in izbanda.C-o moarte toti suntem datori si nu trecerea in nefiinta e cumplita ci capitularea in fata bolii, resemnarea ca "daca asa mi-a fost scris...".Totul e scris intr-adevar, dar intr-o ciorna in care multe se pot schimba.Stiu destui oameni care au invins dar au facut-o fiindca au refuzat sa depuna armele la prima somatie.Cum sa te ajute vreo terapie sau vreo persoana cand tu refuzi sa lupti, te resemnezi si pui mainile pe piept in asteptare?Ma bucur ca esti o luptatoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adelina :)
      Ai perfecta dreptate.
      Eu as mai adauga ca suntem datori sa luptam pentru viata noastra, avem doar una, suntem datori sa incercam tot ce poate fi incercat, atata vreme cat credem ca asta este calea.
      Daca nu incerci, nu stii daca merge sau nu...

      Ștergere
  8. Ma bucur pentru tine, inteleg prin ce ai trecut si te admir.
    Din pacate, stiu ce inseamna o pierdere ( de fapt mai multe) in familie provocate de cancer.
    Bine ca a trecut si sa continui terapia aceea, de care nu am auzit, dar o sa ma documentez. Daca ti-a facut atat bine, trebuie sa continui cu ea, macar din cand in cand.
    Asa cred eu :).
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Iuliana
      Terapia se bazeaza pe multe fructe si legume crude si pe foarte putin procesat, daca se poate deloc.
      Am integrat sucurile in viata mea, m-am obisnuit cu ele, sunt bune si gustoase.
      Nu o sa ma opresc :)

      Ștergere
  9. cand pala rece ne trece usor pe la ceafa, ne amintim ca suntem carne si oase si atunci ridicam privirea din pamant, privind inainte, gandindu-ne la azi, nu la ieri sau maine. ma bucur pentru tine, imi pare rau pentru ea.
    cand privesti inainte si traiesti in azi viata-i frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Simona.
      Cate promisiuni iti faci in fata cabinetului, ca mai apoi sa le pui la loc in sertar...

      Ștergere
  10. Poti sa-mi dai si mie adresa ta de mail!
    Vreau sa te intreb ceva!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetita mea, ma bucur din suflet ca esti o luptatoare !!!!
    O stiam deja, dar ai mai confirmat-o inca odata. Eu gandesc asa, ca daca esti curajoasa si luptatoare, nu este numai sansa la o viata proprie, este si un exemplu pe care il dam copiilor nostri, lucru la care eu tin enorm de mult.
    Iti doresc tot bine din lume!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Vasi :)
      Sper sa inteleaga si kinderul ce-i trebuie si ce nu-i trebuie.
      El nu are probleme in a manca fructe si legume crude si sper ca acest obicei frumos sa nu-l piarda pe parcurs :)
      Te pup

      Ștergere