luni, 16 septembrie 2013

Va multumesc

pentru raspunsuri
E clar ca toti vrem schimbari, e clar ca le vrem ieri.
Eu m-am jucat un pic, am glumit un pic si am rabufnit un pic.
23 de ani au trecut de cand avem democratie. 

Suntem repetenti din multe puncte de vedere, iar de invatat nici ca poate fi vorba...
Ii alegem tot pe aceeasi ( Caragiale, mai actual ca oricand), acceptam aceleasi gogomanii, iar in cazul nedreptatilor diverse, intoarcem si celalalt obraz.
Cu un om revoltat nu se face primavara, dar cu 100.000, 500.000...
Sa ne cerem drepturile, sa ne sustinem cauzele si o sa vedem schimbarea, mai intai timid, apoi va deveni normalitate.
Ei sunt pusi acolo sa ne reprezinte pe noi, nu noi suntem obligati sa-i imbogatim pe ei (fie ca este vorba de sef, parlamentar, deputat sau presedinte).
Sa taxam deci incapabilii si sa incurajam dorinta de a munci.
Sunt multumita sa vad aceasta miscare de sustinere a protejarii Rosiei Montane, este un exercitiu civic, democratic, pasnic, natural, normal.
Domnilor politicieni, daca de asta este nevoie sa vedeti dincolo de agenda personala...mie imi este teama insa ca dvs considerati doar un act singular, nu o constientizare a nivelului de saturatie.

E clar ca e nevoie de o schimbare, se simte in aer...
http://www.caia.ro/2013/09/16/marsul-de-duminica/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu