joi, 17 octombrie 2013

Achizitii de toamna

partea I :))





Bineinteles ca am cumparat si bulbi de lalele si zambile.
Black Hero, am avut-o si anul acesta in gradina. Ne-a placut atat de mult, ca am luat mai multe.

Am luat si alte tipuri de lalele, tot batute, bineinteles (pozele sunt de pe net)
Exotic Sun

Gold Dust

Mascotte

Wirosa

Monsella

Queensland

Uncle Tom

Daca anul acesta m-am axat pe tomatele negre, am zis sa schimb un pic macazul si sa le mai deschid la culoare :)
Asa ca...mi-am luat traista la spinare, am purces la drum si am ales (poze de pe net):

Tomate Dixie Golden Giant

Tomate Amana Orange

Tomate Pineapple

Tomate Vintage Wine

-Va urma-
...cu siguranta :)))

22 de comentarii:

  1. Doamne, ce pofta mi-ai facut sa cumpar seminte de rosii ... dar am exces de anul trecut si trebuie sa le incerc intai pe cele din lista de asteptare :)
    Trandafiri mov ? La mine nu arata prea bine ... In lumina puternica se spalacesc rapid, prefer sa ii admir in gradinile altora.
    Ai fost harnicuta, eu inca ma mai socotesc ce trandafiri vreau, mi-e asa de greu sa hotarasc, n-am loc sa-i pun pe toti ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa schimb niste zone din gradina, sa le adaug un pic de culoare
      Frenezia achizitionarii de seminte e abia la inceput :))
      Dani, la tine-n gradina merg multe alte plantute care nu merg aici. Esti o norocoasa, sa stii :)

      Ștergere
  2. Intr-adevar ai facut ceva cumparaturi! Si eu mi-am luat un trandafir tot de la Yurta: Rumba...Am mai cumparat si anul trecut dar nu am fost foarte multumita de cei in punga de plastic.Parca cei in cutie de carton care sunt putin mai scumpi, sunt de calitate mai buna.
    Si eu mi-am luat un trandafir mov, tot de la Yurta dar culoarea era mult mai intensa pe ambalaj decat a fost in realitate si trandafirul nu rezista bine la apa.Daca ploua mult florile i se usuca si se strica.Am mai cumparat unul care nu a fost deloc ceea ce arata pe ambalaj, s-a dovedit a fii un maces alb. Deci nu sunt deloc multumita de calitatea trandafirilor de la Yurta.Sper ca tu sa ai mai mult noroc cu ei decat am avut eu.
    Am zis ca nu mai cumpar de la ei niciodata dar anul asta le-am mai dat o sansa cu un singur trandafir.Grosul am sa il cumpar in primavara de pe internet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, pana acum nu am avut surprize neplacute.
      Mi-ar parea rau sa nu fie aceeasi culoare de pe ambalaj...
      In privinta ploii, nu-mi fac probleme. Eu locuiesc intr-o zona crepusculara, unde ploaia in timpul verii nu s-a inventat...inca:)))

      Ștergere
  3. eu m-am multumit sa ma uit la oferte - ispititoareeee. am trandafiri de mutat, am arbusti de mutat, am perene de mutat. am de toate de mutat, numai spatiu unde n-am :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, eu inca mai am spatiu, bani pentru plante nu prea mai sunt :)))
      M-am apucat sa scot ce nu s-a dezvoltat ok, sa mut ce-am plantat in graba in zone neprielnice.
      Am facut multe "greseli" in anul cand am achizitionat terenul, din nestiinta, din graba.Acum am inceput sa indrept din ele

      Ștergere
    2. noi mai avem un pic si facem 4 ani de cand indreptam greseli, facem altele, mutam :) din fericire, am ajuns la taria la care sa pot spune nu, pana nu stiu exact unde voi pune o planta - si sa-i mearga bine - si mai ales daca mi-o doresc cu adevarat. am pe wishlist goji, mosmon, scorus, rosa damascena si de recht etc. - au locurile lor, clar hotarate. in rest... incerc sa ma abtin.

      Ștergere
    3. Din primavara, ma tot gandesc cum sa fac sa iau si eu un kiwi, un maslin si un lamai care sa nu faca nazuri mari la ger.
      Ma abtin...deocamdata :))

      Ștergere
  4. Of, că frumoase mai sunt. Lalelele acelea bătute sunt o splendoare. Ne uităm și noi la oferte și, la fel ca Simona, zicem „pas” anul ăsta. Avem alte priorități, deocamdată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si din cele clasice, iar anul acesta am pus si seminte de lalele, dar acelea vor inflori abia peste 2 ani.
      Lalele duble sunt frumoase, seamana cu bujorii :)
      Totusi, lalele clasice sunt usor de intretinut si sigure. Adica, daca le lasi in pamant, sunt 90% sanse sa rasara si anul urmator, pe cand cele batute sunt pretentioase

      Ștergere
  5. Ce frumosi sunt toti trandafirii! Abia astept sa ii vad in gradina ta la anul:)
    Si gama de lalele e vasta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi suntem curiosi cum vor arata la locul lor :)
      Sper sa fie aceeasi culoare cu cea de pe ambalaj, altfel...o sa iasa un balamuc...frumos, dar balamuc de culori :))
      Daca ai stii ca lista de lalele e mult mai mare...iar eu nu am cumparat decat vreo 50% din ce mi-am propus :))

      Ștergere
  6. Ei daca incepi de pe acuma ,ce va fi pana la primavara. Pupici Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvia, pana la primavara sunt multe luni de cercetare, rumegare a informatiei, de decidere, de comanda, de uitat la sot cum se uita chioras :)))
      Inca nu am ajuns sa ma uit intr-un mod serios pe site-urile de profil...am timp a iarna :)

      Ștergere
  7. Bestial arata rosiile alea!
    Ma intreb oare cum or fi la gust?
    Iar trandafirii...ce mai poate fi adaugat? Sa se prinda si sa se faca mari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma intreb acelasi lucru :)
      Sper sa nu regret si sa fie fara gust...
      O sa stim la vara

      Ștergere
  8. De unde, de undee ai luat rosiile (ioi, tine-ma Doamne tare, ca mult mai e pana la campania de primavara!)
    Mai ales alea vintage...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite de aici
      http://www.semintedelegume.aaz.ro/detalii/605460/TOMATE-VINTAGE-WINE
      Si-a onorat comanda, e a doua oara cand comand :)

      Ștergere
  9. A inceput nebunia! Si eu care cautam camara... uite peste ce am dat! Pana la primavara o sa o luam razna de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama :))
      Avem atatea luni de cutreierat pe diverse site-uri

      Ștergere
  10. Buna dimineata!
    iti scriu aici despre gelul de melci :) se distribuie prin reteaua Agroland.
    Au magazine pe langa Bucuresti, gasesti adresele acestor pe net.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere