miercuri, 27 noiembrie 2013

Primii fulgi,

prin ochii kinderului

Minunati, pufosi, albi, aducatori de zambete si tipete de bucurie.
Cum s-a trezit in acesta dimineata, hop-top la geam sa vada ce este afara. Zgomote, chiote, planuri, intrebat de o oala veche, matura si morcov...
Cum pot eu sa ma plang, cum pot eu sa zic ca nu-mi place iarna?
Imi inghit bombanelile si imi reajustez gandurile, trag aer adanc in piept si inchid ochii.
Si iernile copilariei mele erau frumoase, minunate, asteptate, gustate fulg cu fulg, topaiam de nerabdare sa ne dam cu sania pe delusorul din capatul strazii, sa facem cazemate, sa ne bulgarim.
Unde s-au pierdut, unde au disparut?

8 comentarii:

  1. Buna!Sa inteleg ca la voi a nins,la noi au fost azi noapte-5 grade,acum a iesit soarele.Pupici Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, inca mai ninge
      Nu o sa reziste zapada, au anuntat zilele urmatoare o usoara incalzire
      Te pup

      Ștergere
  2. Nu s-au pierdut iernile copilariei, doar ca acum suntem la varsta la care vedem si noroiul de dupa zapada :) Bucura-te impreuna cu cel mic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani, i-a scris o lista Mosului...sigur ii provoaca spasme, cand o s-o citeasca
      Noi suntem un pic anihilati :)))

      Ștergere
  3. io zic sa cauti adanc in tine, bucuria iernii e printr-un sertarel, o s-o gasesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ascunsa bine, Simona...
      Nu prea mai sunt fana frigului si umezelii, dar m-am bagat singura intr-un proces de reeducare :)

      Ștergere
  4. Eu m-am bucurat ca baiatul tau, Simona! Era atat de frumos azi noapte! Dar te inteleg, frigul, umezeala si multe altele, nu-i tocmai placut... E din nou timpul de planificat gradina pentru vara viitoare! Sanatate multa tuturor! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata ma odihnesc :)
      Planificarea vine prin ianuarie, atunci cand vijelia e mai mare :))

      Ștergere